Deklaracja dostępności strony z archiwalnymi transmisjami z sesji Rady Powiatu Pszczyńskiego.
Starostwo Powiatowe w Pszczynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej z archiwalnymi transmisjami z sesji Rady Powiatu Pszczyńskiego..
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest niezgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
brak możliwości dostępu z pozycji klawiatury do listy z archiwalnymi filmami. Możliwe jest uruchomienie ostatniego nagrania.
Wyłączenia
multimedia nadawane na żywo nie muszą mieć napisów
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Katarzyna Granda.
E-mail: k.granda@powiat.pszczyna.pl
Telefon: 32 449 23 98
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Starosta Pszczyński
Adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie
ul. 3 Maja 10
43-200 Pszczyna
Do budynku prowadzą trzy wejścia. Główne wejście znajduje się od strony ul. 3 Maja. Wejście to jest nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchu, bo prowadzą do niego schody. Wejście dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się od strony parkingu, gdzie zainstalowano dźwig dla osób ze szczególnymi problemami. Tuż przy tym wejściu wyznaczone zostały także dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Punkt Obsługi Klienta znajduje się na wprost wejścia głównego, drogę do Punktu Obsługi Klienta z windy wskazują tablice kierunkowe.
Pętla indukcyjna znajduje się w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym oraz w pokoju nr 1 - pokoju indywidualnej obsługi klienta.
Przy wejściu głównym, przy wyjściu z windy oraz w klatce schodowej znajdują się tablice informacyjne na temat planu budynku.
Przy wejściu głównym znajduje się plan tyflograficzny parteru. Od wejścia do planu i Punktu Obsługi Klienta prowadzi ścieżka naprowadzająca.
Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze jak na I piętrze.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku, w końcu korytarza po prawej stronie.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku tabliczki przy drzwiach do pomieszczeń biurowych posiadają opisy wydziałów w alfabecie Brajla.
Schody w budynku oznaczone są kontrastowo. Przed zejściem ze schodów w głównej klatce schodowej zamontowano ostrzegawczy pas z wypustkami.
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
Na miejscu, w siedzibie starostwa (ul. 3 Maja 10) zapewniony jest dostęp do zdalnego tłumacza języka migowego. Usługa umożliwia połączenia wideo z tłumaczem języka migowego za pośrednictwem urządzenia z kamerą. Urządzenie dostępne jest w Punkcie Obsługi Klienta. Osoba chcąca skorzystać z usługi tłumacza powinna zgłosić się w pierwszej kolejności do Punktu Obsługi Klienta. Osoba chcąca skorzystać z innej metody komunikowania się powinna zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną wizytą w starostwie oraz podać wybraną przez siebie metodę komunikowania się. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładce Tłumacz migowy